Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
23 листопада 2020 року в Локачинському районному суді Волинської області оголошено добір на період дії карантину на вакантні посади провідного спеціаліста та секретаря судових засідань суду.
Оголошення про добір на період дії карантину на посаду секретаря судових засідань Локачинського районного суду Волинської області розміщено за посиланням: https://career.gov.ua/site/view-vacantion?id=41789
Оголошення про добір на період дії карантину на посаду провідного спеціаліста Локачинського районного суду Волинської області розміщено за посиланням: https://career.gov.ua/site/view-vacantion?id=41786
Особа, яка бажає взяти участь у доборі з призначення на вакантну посаду, подає таку інформацію:
1) заяву із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою (див. тут);
2) резюме за формою (див. тут), в якому обов’язково зазначається:
3) заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону (див. тут).
Додатки до заяви не є обов’язковими для подання;
Також можна подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим в оголошенні вимогам, зокрема стосовно досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).
Особа, яка бажає взяти участь у доборі подає відповідну інформацію онлайн через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС.
Під час створення електронних документів, які подаються для участі у доборі через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС, накладається кваліфікований електронний підпис кандидата.
Важливо! Інформація, що не відповідає вимогам, визначеним в оголошенні про добір на посаду державної служби, в тому числі неправильно заповнена заява або резюме, не розглядається.
Для подання інформації на участь у доборі зазначаються лише відомості, які містяться у ньому.
Водночас надання оригіналів документів про освіту (диплом та додатки до нього) необхідно для розгляду питання щодо призначення на посаду державної служби.
Якщо у Вас іноземний диплом про освіту:
Визнання іноземних документів про освіту відбувається в індивідуальному порядку.
Уповноважений визнавати дипломи - Національний інформаційний центр академічної мобільності ENIC UKRAINE.
Документи, які необхідно подати:
Попередньо необхідна онлайн-реєстрація на сайті naric.in.ua. Після реєстрації документи необхідно подати особисто або надіслати кур’єром.
Детальну інформацію щодо подачі документів для процедури визнання можна отримати в ДП «Інформаційно-іміджевий центр» Міністерства освіти і науки України за адресою: м. Київ, вул. Павловська, 26/41; тел.: (044) 486 20 43, (044) 486 25 43; на сайтах: www.enic.in.ua, www.naric.in.ua.
Подання декларацій здійснюється онлайн, з накладанням кваліфікованого електронного підпису, на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції.
Декларація охоплює звітний рік (період з 01 січня до 31 грудня включно), що передує року, в якому особа подала заяву на зайняття посади (участь у конкурсі), якщо інше не передбачено законодавством, та містить інформацію станом на 31 грудня звітного року.
З детальною інформацією щодо процедури заповнення та подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, а також роз’ясненнями щодо її заповнення можна ознайомитися на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції у розділі «Декларування».
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ:
Роз'яснення НАЗК щодо заповнення декларацій
Найчастіші запитання щодо заповнення та подання декларацій
"Як подати е-декларацію" (онлайн курс Prometheus)
Додаткове роз'яснення: що і як декларувати
Чат-бот "Держслужбовець Тарас" (помічник із заповнення електронних декларацій)
Електронний підпис можна отримати в одному з акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК). В деяких АЦСК послуга отримання КЕП платна, але є і безкоштовні варіанти, наприклад, в АЦСК ПАТ КБ «Приватбанк». Для цього потрібно бути клієнтом Приватбанку та мати доступ до Приват 24.
Для отримання електронного підпису в найближчому регіональному представництві Державної фіскальної служби України потрібно принести такі документи:
Перелік, контактну інформацію зазначених АЦСК та зразки заповнених заявок дивіться на сайті ЦСК ДФСУ
Додаткова інформація щодо генерації особистих ключів
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
Вимоги щодо подання копій посвідчень громадянина України
Перелік документів, що підтверджують досвід роботи
Інформація з сайту НАДС.