Додаток
до наказу Локачинського районного суду
Волинської області
04.02.2020 р. № 9 /01-07
ІНСТРУКЦІЯ
про порядок відшкодування фактичних витрат
на копіювання або друк документів,
які надаються запитувачам інформації
- Ця Інструкція відповідно до статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі - Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 із змінами від 15.01.2020 № 4 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію» визначає порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки), які надаються запитувачам інформації Локачинським районним судом Волинської області (далі – Суд).
- Відповідальна особа суду, яка готує інформацію на запит, у разі необхідності здійснення копіювання або друку документів за запитом на інформацію обсягом більш як 10 сторінок, упродовж одного робочого дня з дати отримання запиту повідомляє службовою запискою, яка передається факсимільним зв’язком або електронною поштою у сканованому вигляді, відповідальну особу територіального управління ДСА України в Волинській області про кількість сторінок, їх формат, наявність в документах інформації з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо, тобто усіх послуг, які підлягають оплаті запитувачем.
- Відповідальна особа ТУ ДСА України в Волинській області не пізніше 24 годин з часу отримання даних про обсяг запитуваної інформації, подає до відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності, управління об'єктами державного майна ТУ ДСА України в Волинській області заявку на виписку рахунку для здійснення оплати витрат запитувачем інформації.
- Відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності, управління об'єктами державного майна ТУ ДСА України в Волинській області на підставі отриманої заявки здійснює розрахунок фактичних витрат за складовими (додаток 1), оформляє рахунок за формою (додаток 2) та упродовж одного робочого дня, а у разі продовження строку на надання інформації протягом двох робочих днів, передає його відповідальній особі Суду факсимільним зв’язком або електронною поштою у сканованому вигляді, з подальшим підтвердженням оригіналом для надання його запитувачу інформації.
- Сума відшкодування фактичних витрат має здійснюватися в межах граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року N 740 із змінами від 15.01.2020 № 4.
- Оплата рахунку на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, здійснюється через установи банків чи відділення зв’язку за реквізитами, зазначеними в рахунку (додаток 2).
- Після надходження коштів на рахунок ТУ ДСА України в Волинській області від запитувача інформації відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності, управління об'єктами державного майна ТУ ДСА України в Волинській області повідомляє службовою запискою відповідальну особу ТУ ДСА України в Волинській області, із зазначенням дати надходження коштів на рахунок ТУ ДСА України в Волинській області.
- Відповідальна особа ТУ ДСА України в Волинській області упродовж 24 годин з часу отримання інформації про оплату повідомляє про даний факт Суд, що готує запитувану інформацію. Не пізніше двох робочих днів з дня отримання повідомлення, з урахуванням строків, визначених законодавством про доступ до публічної інформації, зазначений підрозділ надає копії документів відповідальній особі ТУ ДСА України в Волинській області.
- Інформація надається запитувачу у строки, визначені законодавством про доступ до публічної інформації.
- Відповідь на запит на інформацію обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки) не надається у разі відмови запитувача від оплати витрат, пов’язаних із наданням такої відповіді. Відмовою вважається ненадходження протягом 20 днів від дати реєстрації запиту коштів на реєстраційний рахунок ТУ ДСА України в Волинській області, про що відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності, управління об'єктами державного майна ТУ ДСА України в Волинській області повідомляє службовою запискою відповідальну особу ТУ ДСА України в Волинській області, яка інформує відповідальну особу Суду, яка готує інформацію на запит.
Керівник апарату Л.В.Березняк
Додаток 1 до інструкції
ГРАНИЧНІ НОРМИ
витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію
Послуга, що надається
|
Граничні норми витрат
|
Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк)
|
не більше ніж 0,2 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки
|
Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк)
|
не більше ніж 0,3 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки
|
Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк)
|
від 0,3 до 0,5 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки
|
Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування
|
не більше ніж 0,1 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за сканування однієї сторінки
|
Примітка
|
Розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки встановлюється на дату копіювання або друку документів.
|
|
|
|
Додаток 2 до інструкції Інструкції про
порядок відшкодування фактичних
витрат на копіювання або друк документів,
які надаються запитувачам інформації
(у редакції від 19.06.2020 року № 22/01-07)
Одержувач Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Волинській області
Код ЄДРПОУ 26276277
Депозитний рахунок №UA638201720343111001100002504
Банк ДКСУ м.Київ
Призначення платежу(зазначається обов’язково): відшкодування витрат на копіювання або друк документів ПІБ особи – обов’язково.
РАХУНОК №_______
від ____ ________________ 20 ____року
№
з/п
|
Найменування
|
Вартість виготовлення 1 сторінки
(без ПДВ), грн.
|
Кількість сторінок од.
|
Ціна
(без ПДВ), грн.
|
1.
|
Витрати на копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк)
|
|
|
|
2.
|
Витрати на копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк)
|
|
|
|
3.
|
Витрати на копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк)
|
|
|
|
4.
|
Витрати на виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування
|
|
|
|
|
РАЗОМ
|
|
|
|
Всього до сплати: __________________________________________________________
(сума прописом)
Керівник Начальник відділу планово-
фінансової діяльності,
бухобліку та звітності, управління об’єктами державного майна
ТУ ДСА України в Волинській області
__________________________________ __________________________________
(П.І.Б) (підпис) (П.І.Б) (підпис)